1. DAN – 7. 6. 2021, Fiesa, CŠOD Breženka

Zjutraj, ob 7.20, smo se z vlakom odpravili v Koper in tam nas je pričakal avtobus, ki nas je odpeljal do Fiese. Na poti smo se smejali, peli in igrali družabne igre. Ko smo se namestili, nas je pričakalo dolgo pričakovano kosilo. Nato smo si malo odpočili in imeli popoldanske aktivnosti. Igrali smo odbojko, košarko, in namizni tenis, spoznavali smo sredozemske rastline ter se preizkusili v lokostrelstvu. Po večerji pa nas čaka še večerni sprehod v smeri proti Piranu.

Eva in Alina, 7. a

2. DAN – 8. 6. 2021, Fiesa, CŠOD Breženka

Po zajtrku smo imeli igre na plaži. V morju smo namakali noge, potem smo šli plavat. Imeli smo tudi supe. Zelo smo uživali. Voda je bila sprva mrzla, a smo se je hitro navadili. Po kosilu smo imeli tudi orientacijski pohod. Sami smo reševali naravoslovne naloge. Po večerji smo šli na večerno kopanje.

Ajša, 6. a

3. DAN – 9. 6. 2021, Fiesa, CŠOD Breženka

Danes smo vstali ob 7.15, tako kot vsak dan. Ko smo pospravili sobe, bi morali na jutranjo telovadbo, a je na našo srečo odpadla. Sledil je zajtrk. Ta je bil obilen in okusen. Po zajtrku smo imeli nekaj časa za počitek. V tem času smo tudi temeljito pospravili sobe, da bi dobili lepe ocene. Potem smo pripravili nahrbtnike in odšli na plažo. Učitelj nas je naučil uporabljati rešilne jopiče ter kako veslati na kanujih. S kanuji smo odveslali do gojišča školjk. Ostali smo na obali in raziskovali vodno življenje. Po številnih nalogah smo pojedli odlično kosilo. Za končno dejavnost smo odšli v Piran. Obiskali smo akvarij in z nalogami v skupinah spoznavali mesto. Dan se je končal tako, da smo se nekateri še kopali, drugi pa smo se zabavali z igrami ob vodi.

Maksimilijan in Urban, 7. a

4. DAN – 10. 6. 2021, Fiesa, CŠOD Breženka

Današnji dan je bil atraktiven. Bili smo na ogledu solin v Strunjanu. Popoldne smo pripravili školjke in jih poskusili. Odšli smo na plažo in delali mozaike. Ker smo na morju, smo se tudi kopali.

Žan in Svit, 6. a

ZADNJI DAN – 11. 6. 2021, Fiesa, CŠOD Breženka

Vse lepo se enkrat konča, tako tudi naša šola v naravi. Na morje smo odšli polni pričakovanj, domov se vračamo z lepo bero nepozabnih doživetij. V spremstvu morja in sonca smo resno delo prepletali z zabavo, pesmijo, igro in šalami, družili smo se izven okvirjev šolskih obveznosti in učilnice ter pozabili na vse tegobe tega “korona-leta”.