Astronomski tabor – 4. dan

Zadnji dan druženja na taboru je bil namenjen ogledu rudnika v Mežici in druženju na Ivarčkem jezeru. Imeli smo lepo vreme.

Galerija slik

Astronomski tabor – 3. dan

Po jutranjem razgibavanju smo se lotili raziskovanja svojih astroloških znamenj in jih poskušali z akrilnimi barvami narisati na majice, s katerimi so nas presenetile učiteljice. Mnogi smo želeli poglobiti znanje o Vesolju, a nas je preganjal čas, saj smo morali pohiteti na avtobus, ki nas je popeljal do Adrenalinskega parka Betnava. Tam smo preizkušali težnost in breztežnost naših teles.

Astronomski tabor – 2. dan

Po kratki noči smo se zjutraj okrepčali in odšli na celodnevni pohod iz Šmartna na Pohorju proti Arehu. Najprej nas je vodil revirni gozdar Rado Vaner po Gozdni učni poti Bojtina, kasneje pa smo pot nadaljevali sami. Po štiriurnem vzponu smo si zaslužili kosilo in nekaj počitka. V dolino smo pohiteli, saj nas čaka predavanje priznanega profesorja dr. Žiberne. Za zaključek dneva pa bomo ob jasni noči opazovali zvezde.

Galerija slik

Astronomski tabor – 1. dan

Prvi dan druženja na ASTRONOMSKEM TABORU so učenci najprej postavljali šotore, nato pa so jim taborniki taborniškega roda Črno jezero pokazali, kako vežemo vozle, naredimo bivak, zakurimo taborni ogenj in si spečemo večerjo.

Tabor Poletne noči – 3. dan

Zadnji dan tabora smo obiskali Kozjansko. Najprej smo si ogledali Kočo pri čarovnici, krenili proti čokoladnici, kjer smo se posladkali in si nabrali novih moči za delavnico iz gline na Jelenovem grebenu. Prav posebno doživetje pa je bilo hranjenje jelenov. Po vrnitvi v Laporje smo si za spomin na tabor potiskali majice, se fotografirali, nato pa so nas že čakali starši.

IMG 7509

Tabor Poletne noči – 2. dan

V drugem dnevu smo se preizkusili v različnih ustvarjalnih delavnicah, nabirali kondicijo na pohodu do učnega poligona v Dolah, na koncu pa smo si tam pripravili tudi večerjo. Ugotovilo smo,  da so jedi, ki jih naredimo sami, še slajše! Več si lahko ogledate v galeriji.

Tabor Poletne noči – 1. dan

DSC 0130

Imamo se krasno. Odpravili smo se na lov za zakladom po Laporju in igrali športne igre. Anej: “Imamo se tako čudovito, da boljše ne more biti.”

Narava se prebuja, mladi vrtnarji na šolskem vrtu pa tudi.

DSC 0080   DSC 0082   DSC 0083

SKRB ZA ŽIVALI

DSC 0001  DSC 0061  DSC 0076

Pri Skrbi za živali učenci nahranimo živali: deguje, paličnjake in ribe. Ker ribic ne moremo pocrkljati, pocartamo deguje in na ogled šole peljemo paličnjake.

DSC 0078   DSC 0063   Niko-palicnjaki

POD DROBNOGLEDOM
DSC 0019  DSC 0020  DSC 0021
Učenci pri dejavnosti Pod drobnogledom zelo radi mikroskopirajo. Tokrat so raziskali zgradbo cveta, prašnika, pestiča, venčnega lista in kaj se skriva v vodi šolskega ribnika.
DSC 0022  DSC 0023  DSC 0024

POSTANI ŠEF KUHINJE

KUHARSKA DELAVNICA2015 100-mala

NARAVOSLOVNI POSKUSI V ŠOLSKEM PARKU

NARISALI SMO TWISTER

Tla v šolskem parku ponujajo tudi priložnosti za igro. Že pred časom smo izdelali ristanc, ki ga radi uporabljajo predvsem mlajši učenci. Tako se je porajala ideja, da bi narisali še kakšno igro za starejše. Špela in Katja sta izbrskali zabavno družabno igro, ki jo običajno igramo v zaprtih prostorih.

Za risanje twisterja smo izkoristili lep poletni dan. Podlaga z barvni krogci je že oblikovana. Naslednji teden bomo izdelali še vrtavko, da bo igra popolna. Če ne poznate pravil igre, vam bodo pomagali Rok P., Špela, Katja, Nika Š. ….

Nekaj barve je še ostalo, tako da na Popestrimo šolo iščemo predloge za risanje novih iger!

Tako je smo s kredo začrtali polje za twister

Ideje za nove igre posredujte učiteljicama Barbari R. in Barbari Č.